PortAventura Holidays

PortAventura theme park
holidays in Spain

Call the specialists.
  0800 091 3886
Feefo Logo
  • arrowHome
Contact Us
Search
Flying from:
Resort:
Departure:
Duration:
Return: Fri, 16 May 2014
 
Rating:
Board:
Hotel Name:
Number of Rooms:
Adults: Children: Infants:
(under 2)
Group bookings click here

PortAventura Holidays is a dedicated UK holiday site offering the cheapest hotels & airport transfers to PortAventura. Plus we provide a wide range of benefits including free theme park tickets with every booking and deposits from £1!

Date Product Score Customer Comment

Hotel El Paso (PortAventura)

Service:+
Product:-

Service rating : good
Product : the site has become tired and needs decorating, there are insufficient sunbeds and very limited snacks/food during the day. long queues for main meals with little variety. we have been twice and I feel this is the final time.


On 09-Dec-2013 the supplier responded:
Thank you for responding to our feedback request. You may be pleased to hear that the El Paso is currently undergoing a refurbishment ready for the 2014 season so this should address some of the issues you have mentioned. The All Inclusive concept will also include the restaurants and snack outlets in the park and water park which should open up your options at meal times, should you decide to stay here again.

Emma
Online Co-ordinator
On Holiday Group

Hotel PortAventura

Service:++
Product:++

Service rating : nice & easy to book
Product : food was excellent as we went half board.would have liked a double & 2 single beds rather than 2 doubles.room nice & clean.only down side is no shop to buy snacks/drinks etc.


On 25-Nov-2013 the supplier responded:
We're glad you found the booking process easy and had no problems.
There is a great range of food provided when booking the Half Board option and we're very pleased to hear you enjoyed this.
For any future bookings, please request the room configuration you would prefer with the member of the sales team, and we will pass this on to the hotel to ensure they do their best to accommodate you.

Emma
Online Co-ordinator
On Holiday Group

Hotel PortAventura

Service:+
Product:++

Service rating : Very easy booking process with out any issues
Product : Hotel and room were very good. Staff were very friendly and helpful


On 05-Nov-2013 the supplier responded:
We're happy to hear that you were pleased with the booking process. We agree, the Hotel Portaventura is a great choice to relax and explore the Theme Park!

Emma
Online Co-ordinator
On Holiday Group

Hotel PortAventura

Service:+Product:+Latest:Service:+
Product:+

Service rating : But I was not able to print off the vouchers. Had to ask for them to be sent to me and it cost 5 pounds.
Product : Tea and coffee making facilities in the room would have been good. Also we missed breakfast this morning as our bus was early . Cost us 11euros at the airport, not happy!


On 02-Nov-2013 the customer changed their rating and added:
We were disappointed that the swimming pool was not open.

See this exchange on Feefo

On 02-Nov-2013 the customer changed their rating and added:
We were disappointed that the swimming pool was not open.

See this exchange on Feefo

Hotel PortAventura

Service:++
Product:++

Service rating : Booking was very simple and straight forward
Product : Rooms were spacious and welcoming

Hotel PortAventura

Service:++
Product:++

Service rating : Very easy!
Product : The room smelt a bit smokey but after opening the balcony door it soon passed. Other than that it was excellent.


On 22-Oct-2013 the supplier responded:
Great to hear that the booking process was so easy for you. I wouldn't have liked a smoky room either so it's good that it cleared once you opened the balcony doors. All rooms at PortAventura are meant to be non smoking so it sounds as though the previous guests had not taken that on board.

Emma
Online Co-ordinator
On Holiday Group

Hotel PortAventura

Service:++
Product:++

Service rating : Everything came though that was necessary for this booking. No problems at all.
Product : The accommodation was 4*. Clean, tidy and the staff were very friendly and very helpful.


On 29-Nov-2013 the supplier responded:
Thank you for taking the time to give your feedback. We are pleased to hear you had no difficulties using our website. We agree that the staff at Hotel Portaventura are great and that it is a superb 4* hotel.

Emma
Online Co-ordinator
On Holiday Group

Hotel PortAventura

Service:++
Product:++

Service rating : Very easy and totally hassle free
Product : Superb, very classy hotel

Cye Holiday Centre

Service:++
Product:++

Service rating : Good
Product : Brilliant


On 29-Nov-2013 the supplier responded:
Thank you for your feedback! It's always great to see good reviews from happy customers :)

Emma
Online Co-ordinator
On Holiday Group

Hotel Caribe (Portaventura)

Service:++
Product:++

Service rating : easy to use
Product : service was friendly and it was the best holiday in we have ever had


On 29-Nov-2013 the supplier responded:
We are so pleased to hear how much you enjoyed your stay at Portaventura! Glad you found our website easy to use and hope u book with us again for any future visits to Portaventura.

Emma
Online Co-ordinator
On Holiday Group

Hotel El Paso (PortAventura)

Service:+Product:-Latest:Service:+
Product:-

Service rating : Very straight forward
Product : The cleanliness levels of 2013 compared to 2011 was awful. The dust on the bedroom floor, the carpets in the main hall. The level of mosquitos in the main reception and around the computer area was terrible. snd the food..... that was the worst part of the holiday. How many times a day can you have roast chicken!!! Poor quality of food. Unfortunately this is not a holiday that will be repeated. Such a shame.


On 23-Sep-2013 the customer changed their rating and added:
Service rating : The holiday concept in itself is great... the hotel is sadly falling short of the standard we experienced two years ago. The food was unimaginative and sometimes tasteless! I have no idea why the cost of the holiday had gone up. There was a shortage of cleaners, hotel staff (other than at reception - and the queues were ridiculous). In-house entertaiment for the children was great but that's it.
Product : Lovely hotel but in need of some serious re-modernisation.

See this exchange on Feefo

On 24-Sep-2013 the supplier responded:
Thank you for taking the time to respond. As you have already said it is such a shame that you feel this way and that you will not be returning. It is very important for us and for PortAventura themselves to get feedback like yours as you are a returning guest and you are able to compare it to previous visits. Ideally we want everyone to return and to love it more and more each time so we will ensure your comments are forwarded on to PortAventura for them to consider. The El Paso will actually close for the season at the end of the month and will be having a refurbishment throughout the winter season ready for Summer 2014. We do also offer a huge selection of off-site hotels as well, so if ever you want to return to the PortAventura theme park itself, then you may wish to consider a stay in one of these instead. We still offer a free three day theme park pass to anyone staying off-site so it's still a great way to enjoy the park.

Emma
Online Co-ordinator
On Holiday Group

Hotel Caribe (Portaventura)

Service:-
Product:+

Unfortunately our pick up time was changed and we were unable to log into your website to check, consequently I had to pay 195 euros for a taxi!


On 24-Sep-2013 the supplier responded:
As per the transfer voucher, all pick up times need to be re-confirmed 24-48 hours prior to departure either by fax, website or phone. I am sorry to hear that you could not log into our website, we do offer a 24 hour emergency helpline who would have been able to assist you in re-confirming your pick up time.

Emma
Online Co-ordinator
On Holiday Group

Hotel Caribe (Portaventura)

Service:++
Product:+

Service rating : Quick, efficient and easy!!
Product : Hotel is amazing, well thought out and the theming is very good.

Hotel El Paso (PortAventura)

Service:++
Product:++

Service rating : Booked transport from hotel to airport with a 16:40 pick up only to be informed the day before departure that we were being picked up at 14:40. Got on coach and driven around Salou to other pick up points then drove past the Hotel we were staying in, not good when you have two young children in tow???????
Product : Rooms and servie excellent

Hotel PortAventura

Service:+
Product:-

Service rating : Booking the holiday was easy and the Portaventura people were very helpful if I had any queries. They responded to them very quickly. Overall the holiday was very good and I would go back again.
Product : The accommodation was probably the worst part of the holiday, although it was okay, I suppose I was expecting slightly better. It was a bit dark in the room even with the lights on as we were on the ground floor and there was a huge palm tree/plant outside the patio doors but it did not spoil the holiday.


On 17-Sep-2013 the supplier responded:
I'm sorry to hear that you were disappointed with your stay at the Hotel PortAventura, although palm trees may look lovely they do block out a lot of light as you say! If you enjoyed your time at PortAventura I would highly recommend taking a look at the Hotel Gold River for your next visit. This still has direct park access but also has a fantastic Wild West theme which is done really well and comes highly rated by our guests.

Emma
Online Co-ordinator
On Holiday Group

Hotel PortAventura

Service:++
Product:++

Service rating : Everything went very smoothly, no cause for stress!
Product : Beautifully big, clean rooms with everything that was needed for our stay.

Hotel Caribe (Portaventura)

Service:++
Product:+

Service rating : Very good
Product : Very good

Hotel Gold River (PortAventura)

Service:+
Product:++

Service rating : Good although it did not correctly book the titles of the passengers Master was booked on the airline ticket as Miss.
Product : Very good accommodate and staff. The buffet food in the hotel could have been better some of the dishes were served cold.

Hotel PortAventura

Service:-
Product:-

Service rating : i wished to amend the booking for my daughter and was told i couldn't change only one person
Product : i booked for 5 adults and we had a double bed and a single put you up with a paper thin mattress which you could feel the springs through in one room.After complaining we were moved after 4 nights but i was forced to sleep on this bed as i was the shortest and had no sleep.I would hate to think of a 6 foot 3 man which my husband is sleeping on it. I was told this was a 3 person room but it certainly wasn't a 3 adult room which i had paid for. The room we were moved to had no working extractor in the bathroom also and all in all this spoilt my opinion of the hotel. Also the reception staff didn't apologise


On 10-Sep-2013 the supplier responded:
Thank you very much for your response. Having investigated your booking I can see that you did request a specific room number as you had stayed in it previously, however we have no record of wanting to change any of the passengers on the booking. As you booked two rooms you also requested that these be together and I can confirm that the request was sent on to the hotel. All rooms at the Hotel PortAventura have the capacity of sleeping up to 4 people, either in two double beds, or a double / twin beds with a double sofa bed for additional passengers. I am sorry if you found the initial room layout to be unsuitable and the bed to be uncomfortable. I'm sure that despite the room you still managed to have a fantastic time at PortAventura in the theme park itself though.

Emma
Online Co-ordinator
On Holiday Group

Hotel Caribe (Portaventura)

Service:+
Product:+

Service rating : Booking was straight forward and easy. The queue at reception was often long and some of the check in and out rules silly.
Product : Park was great and hotel good too, especially the beach pool. The choice of food at the park was really poor and the tapas at the tapas resturant must make the Spanish laugh! Please, please buy another CD to add to the hotel Caribe collection of one! I never want to hear UB40 ever again!

Welcome to PortAventura Holidays

Explore the PortAventura theme park, our PortAventura resort hotels, current offers, events and visitor videos. Everything you need to know before booking with us can be found right here.

You can now book your PortAventura Holiday with only a deposit. Book with ease and at our best rates online or over the phone.

Exclusive Benefits

Exclusive Benefits

Sign Up For Offers

Sign Up For Offers

Stay Connected

Stay Connected